maanantai 14. toukokuuta 2012

Ajatuksia

Olen tänään urakoinut ajastuksia tänne blogiin. Minulla on paljon kuvia tekemistäni leivonnaisista, joten ajattelin niitä teille esitellä. Olen tosiaan jo pitkään suunnitellut blogin aloittamista ja nyt se sitten vihdoin on totta.  Toki täällä tulee olemaan muitakin aiheita kuin leivontaa.  Mistä kaikesta kirjoitan se jää nähtäväksi. Seuraan itse paljon erilaisia blogeja.



 Useimmat ihmiset unelmoivat erilaisista asioista, niin minäkin. Matkustaminen on aina ollut yksi unelmoinnin kohde. Viime syksynä yksi unelmani toteutui, kun lähdin lasteni ja vävyni kanssa Marokkoon Casablancaan. Lapsuudenystäväni on asunut siellä kauan ja pyytänyt minua monesti sinne lomailemaan. Matka oli juuri sellainen kuin olin odottanutkin. Nautin jokaisesta hetkestä, myös mahtavasta matkaseurasta. Toivottavasti pääsen sinne vielä uudelleen. Aina pitää haaveilla ja unelmoida. Ne haaveet ja unelmat voivat joskus toteutua kun oikein kovasti toivoo. Laitoin tähän valokuvan jonka otin Marrakeshissa, Yves Saint Laurentin mielettömän upeassa puistossa johon kävimme tutustumassa. Paikka oli aivan kuin oma maailmansa suurkaupungin keskellä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti