torstai 20. joulukuuta 2018

Matkamuistelua ja sivupalkin uuden osion esittely


Olen ollut tosi pitkään poissa täältä blogista eli hiljaista on ollut. Minulla oli käytössä väliaikainen läppäri, josta en saanut ladattua kuvia blogiini lainkaan.
Nyt pitäisi varmaan olla kuvia joululeivonnaisista, mutta nyt laitoinkin kuvan viime toukokuun Singaporen matkalta. Syy miksi laitoin reissukuvan, on tietysti jatkuva matkakuume ja hei sain myös laitettua blogin sivupalkkiin kohteen "Maat joissa olen käynyt" osion. Siellä on tällä hetkellä kaikki viisitoista maata nimettynä, joissa olen käynyt ja lomaillut.
Koska matkustaminen uusiin maihin on intohimoni, niin ajattelin, että tuosta on aina itsekkin mukava kurkistaa missä sitä onkaan tullut käytyä.
Menenpä tuohon kuvaan sen verran, että se on otettu huoneestani hotelli Ritz Charltonista. Ei hassummat näkymät vai mitä olette mieltä.
Singaporeen menisin vaikka heti uudelleen. Ihana paikka.
Viimeksi olin lokakuussa ystävättäreni kanssa Bulgariassa, josta kerron teille enemmän toisella kertaa.  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti