maanantai 28. toukokuuta 2012

Vaatehuone siistiksi


Tänään piti taas laittaa kukkapenkkiä kuntoon, mutta aamupäivällä oli niin hirveesti hyttysiä ja ne kaikki hyökkäs taas minun kimppuuni. Oli siis ihan pakko lopettaa hommat, vähän niinkuin kesken. Minä olen aina ollut sellanen hyttystensyötti.

Tulin sitten sisälle ja mietin että mitäs sitten tekisinkään. Olen jo pitkään harkinnut vaatehuoneen siivoamista. Nyt oli siis sopiva päivä siihen hommaan. Edellisestä siivouksesta onkin aikaa, sillä vaatehuone pysyi järjestyksessä todella pitkään. Sitten olin ilmeisesti herpaantunut järjestyksen pidosta ja laittanut sinne tavaraa enempää ajattelematta. Mutta nyt se on taas siisti ja lähtihän sieltä turhaa tavaraakin pois. Osan tavaroista vein ullakolle. Ihmettelen kyllä itsekkin, että miten syyskuussa käyttämäni matkalaukutkin olivat vielä vaatehuoneessa. No, nyt ne on ullakolla. Uusi ihana turkoosi matkalaukkuni, on kyllä nyt vaatehuoneessa odottamassa elokuun loppua ja Lontoon matkaa. Meillä on autotallissa "kirppari" jota pidän auki muutaman kerran kesässä. Sinne vein vaatteita, laukkuja, verhoja ja muuta mitä ei tule käytettyä.

Siivouksen jälkeen oli aika kupilliselle cappucinoa. Nautinnollista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti